2009-09-11

half way there

Hej hopp
Idag är det fredag och jag har inga jätteplaner, i skolan hade vi samhälle och det var sjuukt svårt, jag HATAR samhälle, så eftersom man får giltig frånvaro när man går till kuratorn så gjorde jag det, smart drag :) Sen religion vilket jag måste säga är ganska intressant. På svenskan började jag få ångest av olika anledningar och det var som vanligt inte kul, när jag låg ner kände jag min puls i hela bordet typ.. men jag ringde L och hon försökte lugna ner mig så gott det gick, bajs på mig :)

Sedan var jag med viktor iaf och det var trevligt, jag köpte två energidryck och en marabou till mellis + ett par cigaretter. Jag har ont i magen nu. Hoppas det går över för ska äta pizza ikväll. FETT ONYTTIG JAG ÄR. Inte helt okej...

Hanna, jag längtar apmkt tills nästa helg! Älskar och saknar dig sjuukt mkt <33333 gotta let it burn, baby ;P

Inga kommentarer: