2010-03-16

15 dagar kvar!

Om 15 dagar åker vi till spanien, costa del sol ;) ska bli så jäkla skönt alltså med lite riktig vår! Eller det är typ sommar där när vi kommer, kommer nog inte bli spec mkt bad om ens något alls men jag ska gå med ballerinaskor och aaah, skönt! Sen om 20 dagar fyller jag ju 20! hihi kommer dock inte kunna fira (gå till systemet...) förrän jag kommer hem och det är den 9:e eller 10:e å då ere typ helg vad jag vet.. aja w/e, kul som fan ska det bli iaf :) Fast nackdelen är ju att jag nu måste betala helt pris på SL , inte fullt lika kul typ.

Idag skulle jag ju till psykologen men kl 9 (!) på morgonen ringer de å säger att hon e sjuk. Hon i luren skrattade åt mig :( haha
Jag: hallå......? (värsta morgonrösten)
Hon i luren: Hej! C är sjuk idag så jag skulle bara säga att din tid är avbokat
- eeh, va? aha aaa.. eh okej
- haha ja, hon ringer upp dig om en ny tid när hon är tillbaka
- jaha ja okej , stor gäsp
- haha bra då säger vi så, hejdå!
- jaja hejdå

Sen utspelade sig ungefär samma scenario när ngn från Ica ringde och sökte min pappa
Jag: hallå...? (fortfarande morgonröst eftersom detta var ett par timmar senare och jag hade hunnit somna om)
hon i luren: ja hallå där! Jag ringer från Ica-någonting och jag söker (min pappa :p)
- han e på jobbet
- va?!
- han...... e på jobbet... suck
- jaha haha men då återkommer jag lite senare då! tack hejdå
- mm hejdå

Sedan gjorde jag iordning lite frulle, ostmackor och vaniljte med honung och grädde (vi har ingen mjölk, hehe men det var mumsigt), la det på en tallrik och gick ut å satte mig i solen å käkade och kostade på mig två morgoncigg bara för att det var så fint väder ^^ nu ska jag faktsikt sminka mig å sedan om ett tag möta bästis :D puss!

2 kommentarer:

Marika sa...

Jag måste betala fullt pris på stadsbussarna här i Enköping. Men jag skiter i det utan betalar för barnbiljett
- Hur gammal är du?
- 15
- Har du leg?
- Nej.... jag är femton
- okej, 9 kr

haha en fördel med att se ut som en 14 åring :)

Tove sa...

haha bra där ;D