2010-03-29

(happy) jag hatar att det är så.

Nej då, hähä. Känner mig rätt glad idag! Tror jag kommer känna mig ännu gladare imorgon för då ska jag träffa flera personer som jag saknar! Sedan ska jag hem och vid 03 på natten ska vi göra något som pappa säger att jag inte får skriva på bloggen men ni som umgås med mig vet ju redan vad det är så xD hahah men det ska bli grymt kul :) Idag är jag glad för jag ska riiida vilket känns som det var sjukt längesen , 2 veckor. Så det e ju inte superlänge men det ska verkligen bli skojsigt :) Efter ridningen åker ja å klara hem till Kenny igen, hehe å hjälper han att göra slut på resterna sen helgen ^^

Ja... har väl inte sådär mkt mer att skriva skulle jag tro. Mer än att såna här dagar där jag känner mig rätt glad så hatar jag mig själv för att jag har förstört mina armar. Andra dagar bryr jag mig inte men nu ångrar jag mig av bara satan å det ser fan förjävligt ut :( Men jag vet att jag får skylla mig själv. Man "får" inte återfall, man tar det. Så ere. Jag har själv tagit beslutet varenda gång jag skurit mig. Jag har varenda jävla gång kunnat bestämma mig för att inte göra det, men det beslutet tog jag i princip aldrig. Så ja., bajs åt mig :) hehe

Nu ska jag sminka mig lite åsådär (inför hästarna liksom, mkt viktigt att se bra ut! ;)). Nej men som många vet så ska det mkt till om jag ska gå utanför dörren helt osminkad :p aja pusshejs ha en bra dag! Skriver nog ett snabbt inlägg när vi kommer fram till kenny. Puss igen

Inga kommentarer: