2010-03-24

mostly made of pain

Hej hopp
Idag gick jag upp kvart över 8!!! Fyfan vad tungt det var men jag skulle vara hos psykologen klockan 10 och jag gillar inte att stressa på morgonen. Vill läsa tidningen å sminka mig åsdär i lugn och ro, hehe. Men jag hann t.o.m med 26-tåget (tänkte ta 41.) så ingen stress denna morgon alltså. Eftersom jag kom ca en kvart för tidigt hann jag även läsa metro medan jag väntade på psykologen. (tänk, klockan hade inte ens blivit 10 och jag hade fixat mig, käkat frulle och läst DN OCH metro!) great success!

När jag var klar så stog gulleKlara och väntade på gatan, hihi. Vi gick till ICA och köpte lite smågodis, sen in på apoteket för jag skulle hämta ut mediciner och sedan tog vi bussen hem till Kenny. Det blev biskvier, blåbärspaj, vattenpipa och massa roliga youtubeklipp :) Dock blev jag skitnödig så vi åkte hem vid 4, hehe nej men jag kände för att komma hem tidigt typ.

Ikväll ska jag se på TV och bara chilla, blir nog sängen relativt tidigt också. Puss

Inga kommentarer: