2010-03-14

tralala

Kände typ att jag ville skriva ett inlägg för det har vart lite dåligt med sånt på senaste. Dock har jag absolut ingenting att skriva... har kollat på ballar av stål vilket var lite av en besvikelse men jag var nog inte riktigt inne i rätt mood för det programmet.
Kommande veckan ser ut som följande:
Måndag: träffa Helene redan klockan 11 --' sedan stallet vid 4
Tisdag: Psykologen el. jobba
Onsdag: Minimaria klockan 1 sen en sväng hem till Kenny
Torsdag: jobba tror jag
Fredag: feeeeest :D
Lördag: barnvakta el. träffa emma
Söndag: vet eeeej

Jag tycker jag är jävligt bra på att vara ledig! Lyckas sprida ut de få aktiviteter jag har på ett mkt bra sätt som gör att veckan flyter på utan större missöden :) Ser också till att inte boka in saker tidigt på morgonen eller förmiddagen, vilket medför att jag kan sova bort halva dagarna, mkt bra tiddödare! Puss å godnatt

Inga kommentarer: