2010-03-22

Min söndag

Har varit väldigt mysig och inte alls mkt ångest :) började med att som vanligt sova som en sten halva dagen, tror jag gick upp vid 15.. jag sover verkligen grymt bra varenda natt! Antagligen pga medicinen men ändå, det är helt underbart :p Vid fem halv 6 någongång kom Klara över och vi spelade lite kort åsådär, hahah, vårt liv är så spännande :p Sedan åt vi tacos med min familj vilket var jävligt gott. Direkt efter middagen satte vi igång med bullbak! Och ja, vi bakar typ varje dag. Och nej, det blir inget över tills nästa gång vi ses. haha, vi kommer inte bli ett dugg tjocka :D Klara tränar ju iofs vilket inte jag gör så hennes prognos är väl lite ljusare.

Medan bullarna var i ugnen (heheheh) så spelade vi kort med Jullebulle å sen kollade vi på The green mile, älskar verkligen den filmen men den e galet sorglig :( När filmen var slut gick Klara hem till sig men vi ska självklart ses imorgon igen ;) Nu ska jag faktiskt surfa lite till å sen läsa min bok. Puss å godnatt

Inga kommentarer: