2010-03-09

glädje?

Jag tror jag känner mig lite glad idag. Men känslan är så främmande att jag blir osäker på om det är glädje eller oro? har aldrig tänkt på det förut men de är på ett sätt ganska lika känslor. Har varit extremt låg varenda dag i flera månader men det börjar bli vår och jag tror att det är det som gör att jag känner mig lite bättre idag. Gick en promenad med mami imorse och sen så satte vi oss vid bergviksbryggan ett tag och jag satt utan jacka och tog en cigg å solade lite. Jätteskönt. Hoppas att vädret håller i sig och att snön snart smälter bort så det kan bli vår på riktigt!

annars idag kom jag upp redan kvart över 9, fan stolt över det. Dock slumrade jag till när jag satt ute å tog morgonciggen, haha. Helt galet ´men förhoppningsvis vänjer jag mig väl snart. När vi kom hem igen efter promenaden kom Åsa och Felicia upp på fika, vi hade köpt med oss lite semlor hem, supermumsigt! Om en halvtimme ska mamma skjutsa mig till södertälje för jag ska på samtal och sedan ska vi åka till Maxi. Ska försöka tigga till mig en ny mascara, min e helt torr... Sitter i köket just nu och ser hur temperaturen stiger sakta men säkert. När jag började skriva var det 1.9 grader och nu är det 2.4 ;)

Nepp nu måste jag fan gå på toa, skriver ikväll igen. Puss

Inga kommentarer: