2010-03-20

vårväder

Idag är det verkligen vårväder, solsken och 9 plusgrader! Härligt, jag gick faktiskt upp klockan 2 bara för att få njuta lite av solen men egentligen ville jag ligga kvar och dra mig ^^
Igår ja... vi var ju hos Kenny först, vi kom väl dit vid 2330 eller ngt. Efter ett par timmar bestämde vi oss för att dra hem till en snubbe ja träffade på bussen när ja åkte från salem som bodde på samma gata. Han var trevlig men hans polare var ... läskig. Fick verkligen dåliga vibbar av honom och min magkänsla brukar stämma 99% av alla gånger jag känt så. Så vi drog därifrån innan det skulle hända ngt allvarligt :p

Vi satt och väntade på nattbussen i typ en kvart å då var kanske klockan halv 5 eller ngt, eller jag vettefan :p vi hade hursomhelst matfantasier på 'fjällvandrings-nivå' jag var så grooovt sugen på calzone sådet var helt galet, men rätt svårt att hitta en pizzeria geneta mitt i natten. Först tänkte vi dra in till stan å käka men sen insåg vi att det skulle ta jävligt lång tid och att vi inte har råd :p så vi drog hem till mig och åt vitlökspasta med bearnaisesås och köttbullar :p haha mumsigt värre!

Idag ahr jag inte hunnit göra så mkt, typ bara tagit det lugnt, jag och julle tog en sväng till konsum och handlade lite till kvällen då vi är barnvakt till Axel å flisan :) Senare tänkte jag, eva och klara hitta på något.. men men har nog inget mer att skriva faktiskt.. pusshejs

Inga kommentarer: