2010-03-19

slask och pepp

Idag gick jag och Klara upp vid halv 1, mkt bra för oss. Det fanns ju ändå inte speciellt mkt morgonljus att lapa i sig eftersom hela himlen är ett enda stort grått moln. Vid 2 skulle jag möta Felicia i skolan och bränna kinafilmen så Klara var snäll nog att åka upp till bibblan med alla fantastiska filmer vi sett! (Se ALDRIG farväl falkenberg, vi såg bara den första halvtimmen men det var tillräckligt tråkigt) oh lord säger jag bara.

När jag var i skolan passade jag på att hämta min studentmössa! Bilder kommer senare när jag har duschat och sminkat mig, haha. jaa.. annars planerar jag att käka middag med familjen å sedan dra till Oskar för lite förkrök innan vi drar vidare till Nisses 20års-fest! Hoppas att det blir skojsigt, just nu är jag inte så taggad så jag ska försöka peppa mig själv genom att lyssna på partymusik och prova kläder ^^

Är även marsvinsvakt över helgen så får inte glömma att gå ner å ge dem lite mat och kel innan festandet sätter igång :) well well, hörs senare! puss

Inga kommentarer: