2010-03-07

rööööv

jävla fängelse typ här. eller okej nu överdrev jag men alltså nu har pappa BESTÄMT att jag måste gå å lägga mig kl 23 å gå upp klockan 8 :s man ba men hallå? låt mig göra vad fan jag vill "neeee...för uppenbarligen klarar du inte av det" åh vad jag vill flytta hemifrån!!!! Eller åker fan hellre in på psyket så man slipper tjat "gå ut och ta en lång promenad så du får solljus å motion" jag hatar att promenera det e för fan det tråkigaste som finns.

Min morgondag är iaf planerad. Jag kommer bli uppdragen (bokstavligen) ur sängen klockan 8 men då går ja å käkar frulle sen säger ja att ja ska sitta vid datan så går jag och lägger mig igen, great. Går upp vid 12, fixar mig lite, går till skolan å träffar H, vilket jag faktiskt ser fram emot. Sedan åka å rida vid 16 :) borde bli en rätt ok dag!

Ikväll blire wallander och sedan sängen antar jag. Är fan sjukt trött! Inte så konstigt iofs med tanke på att jag söp till 5 på morronen å sov typ 4 timmar --' men jag gillart fan, tyvärr får jag då inte leva livet längre :( men jag får nog stå ut med det, försöka må bättre och sedan kan jag börja festa på riktigt ^^ grejen är att... jag får inte bli för full eller så måste jag ha sällskap heeela absolut hela tiden men jag vill inte direkt lägga det ansvaret på någon så det e väl bättre att inte dricka så mkt ^^

anw. god natt på er

2 kommentarer:

Oscar sa...

Haha du e ju fan snart 20 dom har ju ingen rätt att bestämma över dig egentligen xD Å du en promenad kan faktiskt vara rätt okej om man har nån rolig att gå med ^^

Tove sa...

Men alltså nej inte direkt men ... äh skitsamma :p