2010-03-23

Träffade på rådjursfamiljen igen häromdagen


Tackar gudarna för att det inte ser ut såhär längre, det är nästan ingen snö kvar alls :D


Marsvinen jag har passat ^^


Jahapp, inatt sov jag utan någon sömnmedicin alls! :D det gick hur bra som helst, tog en stund att somna bara men sov ändå 11 timmar! Idag har jag inga som helst planer, Klara kommer över lite senare men vi ska typ bara glo på TV. Undrar om man ska ta en promenad ner till konsum å inhandla lite mjölk och sådär.. kommer troligtvis inte orka.

Igår var det måndag... Skulle träffa helene klockan 1 och Klara följde med mig :) Efter det drog vi hem till henne och självmedicinerade oss, haha. Jag kan nästan känna mig lite trotsig när folk hela tiden påpekar att "det börjar bli för mkt" , haha :p längtar så sjukt mkt tills vi flyttar ihop! Ska bli helt galet naaaajs! Vi har dock inte bestämt vilka djur vi ska ha.. det e svårt. Vi vill såklart ha hund som frågan är om vi kommer ha råd å tid med det..

Jaja , har nog inget att skriva om direkt. Pusshejs

Inga kommentarer: