2010-03-25

shaaa

baaa.
Dagen har varit bra må jag säga. Inte toppen - men bra. haha
Åkte till tumba med Klara typ kl 15 å mötte upp Emma å hennes syrra. Vi följde me emma till tatueringsstället för hon skulle snacka lite me han åsådär, hon ska tatuera sig imorn dock :) sen tog vi en fika i väntan på att få reda på om hon skulle göra tatueringen idag men så blev det ju icke. Vi träffade på felicia också vilket alltid är trevligt :) Vid kvart över 5 följde jag med Klara till ridningen å det var fett kallt men rätt så soft ^^ blev fett sugen på att rida dock! Mååååndag :)

När ja kom hem var jag hungrig som en varg och åt alldelles för mkt å för snabbt :p sen har jag bara kollat på TV åsådär. Nu tänkte jag faktiskt ta och krypa ner, det är ju en dag imorgon också. Planen för den är att städa hela nedervåning (behöver pengar...) och sedan umgås med kompisar och vina lite åsådär :D puss

Inga kommentarer: