2010-03-03

jag var sjuk som du och du kallade mig älskling

Känns som att jag inte har bloggat på jättelänge, men så är väl inte fallet. Dock var det ju ett tag sen... Igår vid halv 5 fikade jag med Eva och Klara och vi alla provade en semla där mandelmassan var utbytt till vaniljkräm. Med tanke på att jag älskar semlor och vanilkräm men hatar mandelmassa så är ju detta det optimala fikat för mig! :) den var jävligt god iaf, till det en cola zero såklart. Eva tog deras chai-latte som jag inte alls tycker är god eller prisvärd. Tacka vet jag espresso house!

Efter fikat gick klara hem för hon är sjukling :( jag och´eva gick dock hem till mig och kollade in lite festivaler, vi kom fram till att det nog blir storsjöyran eller P&L! Sedan var det TV för hela slanten. Dating in the dark:
Det var ganska underhållande men ingen jättehit. Kul att kolla på när man inte har något bättre för sig, dock absolut ingenting som jag kommer följa slaviskt.
Desperate housewives:
Helt galet men jag har typ aldrig sett det förut. Nu bestämde jag mig för att kolla på det för att alla säger att det e så sjuukt bra och det är ju kul att kunna vara med i diskussioner liksom. Dock blev jag ganska besviken. Någon som kan tala om ifall avsnittet var ovanligt dåligt eller konstigt? Jag fastnade inte alls för det programmet ....
Cougar town: SKITKUL! :)

Till tv:tittandet hade vi chips med dipp och cola. En supermysig vardagkväll :) Eva gick hem tidigt eftersom hon jobbar men jag fortsatte med lite scrubs innan jag gick och la mig.

Idag gick jag upp vid 2 och åkte till psykologen vid 3. Jag vet, det verkar som att jag är där jämt och det är jag också!!!! Helt gaalet. Usch, jag börjar ogilla henne och börjar hålla med och gå med på saker bara för att jag inte orkar prata mer! Not good maybe, idag kom en läkare in också och höll en föreläsning om senor osv i armarna, sen höjde han dosen på min medicin igen och jag lovade honom att inte dricka tills på tisdag... :p han var en riktig pratkvarn och sa i princip bara sånt jag hört förut. segt som fan. Sen fick jag gå iaf och som vanligt sprang jag till tåget å hann precis :p

Väl hemma gick jag förbi Åsa en stund och fick lite käk och träffade dem som bor där :p trevligt trevligt. När jag tillslut kom hem slängde jag mig i soffan och kollade på Grey's anatomy (säsongspremiär ikväll, missa inte!!!). Annars har jag väl inga direkta planer för kvällen, ska upp och jobba vid 2 imorgon så får inte lägga mig försent :p Pusshejs!

Inga kommentarer: