2010-03-04

andra avenyn

Alltså jag bara måste tala om för er hur mycket jag älskar andra avenyn. Det är så otroligt löjligt att det blir helt underbart att kolla på! Alltså missförstå mig inte, jag älskar programmet på "another level" också men idag var det så överdrivet att jag asgarvade när en av karaktärerna ramlade och svimmade av. Alltså hela scenen var ju uppbyggd som att det var allvarligt men det var SÅ fult! :D :D

Nej men imorgon ska jag jobba ett par timmar och sedan får vi se vad kvällen bjuder på. Ska sova tills det är dags att gå så kommer inte hinna med någon aktivitet utöver frukost, smink osv. på dagen. Men om någon vill ses efter 18 så är det bara att slå en pling, jag hittar gärna på något som inte kostar alltför mycket! :)

Nu ska jag krypa ner, stoppa i mig några atarax och läsa till jag somnar :) godnatt!

1 kommentar:

Marika sa...

Jag tycker den är helt kanon. Mina ögonfransar blir nästan dubbelt så långa. Den enda reklam som enligt mina åsikter inte ljuger.
Men det tog ett tag att vänja sig vid borsten, den är jätte stor om du frågar mig :)