2010-03-12

misslyckade bullar och vit helg

Kan ju börja med att berätta att jag överlevde mötet med mina föräldrar. Vi satt där inne i en hel jävla timme och jag var jättesnäll osv.

Senare kom Klara över och vi skulle baka bullar. De vart otroligt misslyckade och anledningen är att vi dödade jästen genom att hälla på alldeles för varm degvätska :( så bullarna var helt kompakta och typ lite degiga. Alltså inte sådär luftiga och mjuka som bullar ska vara ;p men de var rätt goda att äta, dock fick jag ont i magen, hahah.

Eftersom niether of us är 20 och har fått lite för mkt av det goda på senaste tiden har vi bestämt oss för att ha en vit helg! Vet dock inte riktigt vad vi ska göra ist men det kommer väl bli film, film och mera film.... :)

Ja... har inte hunnit göra så mkt idag, gick upp för ca en timme sedan. Ska traska ner till tåget om en halvtimme och åka till psykologen, har inte den minsta lust med det idag men palla betala 70 spänn som det kostar om man avbokar mindre än 4 timmar innan.. Så jag får väl helt enkelt ta mig i kragen och pallra mig iväg ^^ pussbajs

Inga kommentarer: