2010-03-08

tiiiiiired

Jag kom inte upp klockan 8 imorse, surprise! men typ vid 9 halv 10 gick jag faktiskt upp å käkade frulle för att mamma tjatade så. Sedan kunde jag knappt gå för ja va så trött hahaha så ja gick å sov till halv 11 då mamma kom på mig xD tralala, vi åkte till apoteket för min medicin e slut men såklart har inte min läkare förnyat recptet! jeez... som när ja va på akuten i söndags hade de tappat bort min journal typ åså fick ja sitta där helt länge bara därför. Jag menar det e tillräckligt lång väntetid på akuten ändå. Och nej jag får inte skylla mig själv den här gången för de va mina päron som tvinga dit mig när de hade räckt att tejpa hemma typ.. .

men vi köpte lite annat smått å gott som alvedon och flux :p sedan gick vi å fikade å liksom sockerbulle å wienerbröd e mina favoriter och alltid när jag e där så finns inget av dem och nu fanns båda!!! så irri. Men det blev wienerbröd :p Nu ska jag ta en cigg å sedan rota fram mina ridgrejer. puss

Inga kommentarer: