2010-03-28

Sommaren med Göran

såg precis sommaren med göran och det var lite av en besvikelse. Har bara hört massa bra ord om den så trodde att den skulle vara superrolig. Men ja, den var väl lite småkul iaf.. inget jag kommer se igen dock ^^

Annars idag har jag i princip inte gjort någonting alls. En typisk söndag med andra ord. Igårkväll hade vi det väldigt trevligt men som vanligt när man är ute på landet är det lätt hänt att man kommer hem lite senare än det man tänkt sig. Men klockan var väl strax efter 6 så det var inte alltför illa. När jag kom hem var jag hungrig som en varg och åt en stor portion med pyttipanna och broccoli! Skitgott, när jag tillslut kom i säng hade det börjat ljusna ute, haha.

Imorgon ska jag försöka hinna tvätta lite innan jag åker till stallet vid halv 4. Tänkte lägga mig om någon timme så jag kommer upp i tid imorgon! Åker hem till Kenny direkt efter ridningen med Klara å chillar lite. Good night sleep tight

Inga kommentarer: