2010-03-05

boooored

Jävligt uttråkad. Kom och knarka, knulla eller bara glo på TV med mig.
Jag duschade för länge, mina fingrar blev så russiniga att jag inte kunde smsa och nu måste jag smörja in mig i typ tre omgångar. För när första omgången har absorberats av huden är jag helt sjukt lika torr igen! Tur att jag har bright eyes på hög volym men lite oroväckande att jag lyssnar på dem precis HELA tiden. well well, de har gjort hur många låtar som helst så det e heeelt lurre än så länge :D En av mina favoriter är dock A line allows progress, a circle does not.

Nej för att döda lite tid ska jag leta på datan efter någon bild jag kan publicera i detta inlägg...


Okej, denna för att jag är sjukt sexig och jag längtar till våren.



Skywishes. fatta söt. Nu e hon tjock och har ett missbildat öra :( hahahaha

1 kommentar:

Oscar sa...

Hade jag sett den här texten tidigare hade jag gärna kommit XD HAHA inte för att ja tror du skulle velat det men iaf ^^