2010-03-10

vår?

Idag satt jag på baksidan med en cigg utan jacka utan att frysa. Alltså vädret påverkar mig så galet mycket. Jag tycker det ska bli riktigt kul att jobba idag bara för att det är soligt. Alltså det brukar ju sällan vara jättejobbigt och tråkigt men det brukar kännas lite motigt liksom. Kommer ta skinnjackan idag och sen en halsduk bara för det är ju ändå rätt kallt i skuggan... hihi dock vet jag inte vilka skor jag ska ta men jag hittar väl några bra i samlingen. Längtar verkligen tills snön är borta så jag får plocka fram alla mina älskade klackar ^^ Ska såklart kosta på mig ännu ett par så snart våren är här och jag har pengar :)

Har inte gjort så mycket idag, mamma skulle hämta min medicin men såklart får man inte göra så. PALLA , jag hatar verkligen Sverige på den fronten, att staten ska ha ansvar för hela befolkningen bara för att en liten bråkdel inte kan låta bli att överdosera receptbelagda mediciner. Men jag menar allvarligt, typ min ena medicin Lergigan heter den, den är jättesvag och hur snäll som helst, det är i stort sett omöjligt att ta livet av sig genom en överdos så varför är den över huvudtaget receptbelagd? Jättelöjligt. Och om min mamma kan säga hela mitt namn, personnummer osv osv, kan hon då inte få hämta lite antidepp som heller inte är spec starka?! Blir så förbannad alltså... men men får gå utan dem idag med men förhoppningsvis (eller jag vet..) så har solen nästan bättre effekt än medicinen, men dock hjälper den inte så mkt mot ångesten.

Får ta det imorgon när jag ska ändå ska till södertälje med mina föräldrar och träffa en familjeterpeut. Jag vill absolut inte men mina föräldrar kan väl få prata av sig sin ilska mot dem och även få lite saker förklarade för sig eftersom de inte tror på det jag säger. Det är bara att härda ut, föräldrar är liksom ett folk för sig, det är bara att inse. När jag tänker på dem blir jag lite osäker på om jag verkligen vill ha barn, det verkar ju sjukt jobbigt och dyrt.

Vad långt det blev, ska väl ta och avrunda ^^ efter jobbet idag ska jag hem till Klara och baka bullar, hihi så får se om jag skriver något mer ikväll, beror på när jag e hemma! Puss ha en bra dag!

Inga kommentarer: