2010-03-25

torsdag

Hej hopp!
Hade svårt att somna igår och hade ångest. Sen (som alltid på kvällar) började ideen att jobba som hora låta helt realistik och jättebra. Jag hatar verkligen att ha så lite pengar och det känns som att jag själv står i vägen för att kunna hitta ett bra jobb. Att vara prostituerad känns som ett jobb jag skulle klara av. Alltså jävligt lame jag vet, jag vill inte ha några dömande kommentarer osv för jag vet redan att det låter helt cp. Men det finns typ inget jobb som jag känner att jag klarar.

Jag lyckades väl iaf somna till slut :p sov till typ 1, men jag gick ändå å la mig typ 11 eller nåt. om inte ännu tidigare. Idag ser det iaf ut som så att jag å klara ska till tumba å fika med Emma, gud vad jag saknar dig gumman! Ska bli riktigt trevligt tkr jag. Sedan ska jag följa med klara ut till stallet och se på när hon rider. Ska också bli kul för jag hade ingen ridning i måndags å ja känner för att gosa med hästar haha. På kvällen hoppas jag att klara vill glo film med mig men har inte pratat med henne om det än :p

well well, jag skriver kanske ikväll om jag har tid å lust, puss

Inga kommentarer: