2010-03-27

bored

I'm kinda bored, vet inte vad jag ska hitta på fan. Tjockis som är så går jag mest och väntar på att vi ska käka våfflor, haha. Sov som en sten inatt iaf, väldigt skönt, gick upp vid 3 eller nåt.
Ikväll ska jag å Klara åka till södertälje å spendera natten med kenny , janette å marcus :D ska bli väldigt trevligt faktiskt. Eftersom jag inte har så mkt att skriva så slänger jag in tre bilder. Hunden är kennys brors tror jag och heter blade, skiitsöt :D Ormen vet jag fan inte vad den heter men det är en av Janettes å marcus ormar som jag har hållt i, sjukt läskigt! Jag är rädd för ormar... inte på det sättet att de ska skada mig utan mer för att dom ser så läskiga ut :p
.

2 kommentarer:

Kenny sa...

Hejsan på dejsan :D du är en fett bra person!!!

Anonym sa...

Du passar skit bra i mössabn Puss på dig tove<33

/zerina