2010-03-15

värde och smått ångest

Igårkväll när jag hade krupit ner i sängen så slogs jag av en tanke ... eller känsla jag vet inte. Men jag kunde liksom ligga och bara: gud vad skönt det är att bara ligga och mysa i täcket och läsa en bra bok, och jag kände verkligen att jag tog hand om mig själv! La mig i tid och allting :) hahah bara sådär fyi...

Idag har jag haft lite småångest hela dagen vilket är lite jobbigt, funderar på att ta en atarax men pallar inte vara trött när jag ska rida. Dessutom är ångesten inte värre än att jag står ut. Men gick upp vid 10 iaf och var hos Helene mellan 11 å 12. Sen kollade jag på wallander för pallade inte se den igår, den var hursomhelst bra tkr jag.

Nu är jag jäkligt varm av någon anledning, ska nog gå ut och ta en cigg bara för att svalka mig lite, haha! Puss

Inga kommentarer: