2010-03-04

min torsdag

yep yep yep... senaste halvtimmen har spenderats på desperat sms:ande till alla min vänner som är >20. Utan större framgång, bajskorv. Jag ville ju dricka vin med bästis imorgon. Fast jag har fortfarande Viktor kvar som svarade Vet ej. YES!!! haha ^^

Idag gick jag upp klockan 1337. Coolt som fan. Jobbade mellan 15 och 18, helt nice för nu har jag lite pengar så ja kan köpa cigg och grejer i helgen.... sjyst. fan vad fult jag brukar faktiskt stava det "shysst" men det där är väl den korrekta stavningen tror jag? typ som att skuss stavas "skjuts". Också fult men absolut inte samma klass som sjyst.

Efter jobbet plockade mamma upp mig och vi käkade middag på kolgrillen, mkt gott och sådär. Sedan åkte vi hem och kollade på Sveriges värsta bilförare, dubbelavsnitt! Helt kul alltså :) Nu är jag rätt sömnig men jag orkar typ inte gå och lägga mig. Hoppet om en händelserik kväll lever kvar än.. klockan e ju trots allt bara lite över 22, vem vet vad man kan missa om man ligger och sussar liksom.

men skriver nog inget mer ikväll så godnatt på er sötnosar! <3

Inga kommentarer: