2010-03-07

bajs bajs bajs

Kom hem halv 7 imorse. Fick sova typ 4 timmar innan pappa tvingade upp mig å vi åkte till akuten. Hade tydligen skickat sms till mamma att jag ville dö och att ja inte klarar av livet. Men tyvärr så lever jag ju än :p så ja.... imorn blir eventuellt tillbaka till psyket men alltså... jag bryr mig fan inte. Bara jag inte blir kvar så länge som sist. Men ja saknar M lite, hon var en snäll typ. Så whatever, det blir säkert bra vad som än händer med alltså just nu får jag inte vara ensam någonting å mamma ska va hemma från jobbet imorn --' pallaaaaaa säger ja bara. Jag kommer för fan inte ta livet av mig. baaajs ´bajs bajs

Idag ska jag väl bara hålla mig vaken tills jag får gå å lägga mig, ska typ röka, glo film. chilla helt enkelt. bara å komma om nån vill sällskapa mig ^^ puss

Inga kommentarer: