2010-03-15

hopp

3 april 2009:
Just nu känns det som att jag har gått ur mina depressioner HELT. Som att jag kan klara vad som helst och jag är bara glaad. Fast jag vet ju att det kommer komma tillbaka någon gång men ändå, just nu, härligt :)

Det finns hopp för lilla mig tror jag, hähä. Ridningen gick rättså bra idag tkr jag faktiskt. Just nu är det paus i Håkans bar, blir så jäkla sugen på att åka utomlands! Ska ju till spanien snart men det är ingen sån sol och badresa, längtar galet mkt till turkiet i sommar! härligt. Annars har jag bara hunnit med middag och en skön dusch sen vi kom hem från stallet. Känner mig ren och pigg inför Klaras besök kl 22. Vi tänkte glo lite film och troligtvis spela lite ;p geeks som vi är.

Nej, nu blir det tillbaka till fåtöljen och TV:n! puss

4 kommentarer:

Oscar sa...

Det låter ju asbra att deppigheterna är borta :D Du kan ju alltid hoppas att dom är borta för alltid :)

Tove sa...

Det var ju iofs typ ett år sen jag skrev det men ja det var ju bra :p

Oscar sa...

Haha oj xD såg inte att just det var från en gammal text >_> sorry

Tove sa...

hahaha grattis!