2009-02-09

att leva på det positiva

Det är svårt men jag försöker verkligen. Idag har jag varit å ridit å det var riktigt kul :) Så då kan jag leva på det resten av kvällen! Vi var tre stycken som hoppade och det gick både bra å dåligt :) i början stanna hon flera gånger å efter tredje gången då smällde ja till henne ordentligt på arslet :p asså riktigt hårt å efter det så hoppade hon som en gud :D skitbra bjudning å det var allmänt kul , sen blev de en liten vägring i slutet men då räckte de med lite spö på bogen så gick de bra sen. sjukt roligt vare iaf :)

Imorse sms:ade Linda å bad mig komma å äta lunch m henne i skolan , till slut så gjorde ja det iaf eftersom ja legat å vart äcklig i två dagar , å då berättade hon att hon hittade ett stependium som vi ska söka å hon hade ri´ngt dit å dom sa att de va väldigt stor chans att vi får det , eftersom vi reser utanför europa OCH att vi kommer arbeta med det efteråt... så om vi får det så kommer vi åka 3 veckor istället för 2 :D å linda har redan ringt till volontärresor å frågat å dom sa att de va okej! Äntligen får man lite hopp om denna resan igen , nu ska ja bara lyckas övertala att vi ska åka till afrika å inte jävla thailand ...

just nu mår ja helt okej, har massor med ångest över vissa saker men jag har några bra grejer att tänka på så jag överlever liksom :)

Inga kommentarer: