2009-02-05

tears

Praktik idag. Var där tre timmar sen gick jag hem, mådde rätt dåligt faktiskt.. väl hemma blev jag bara stressad av att inte göra någonting, så det blev in till stan för att hitta en present till Eva, skulle prova jeans på weekday också men icke! Jag blir fan ledsen :p hur är det möjligt att inga jeans passar? Ja måste fan ner i vikt, det börjar gå för långt.

Nej jag måste skriva lite i min andra blogg nu.. innan jag börjar gråta :p inte pga jeansgrejen!!! Ville bara poängtera det så ingen tror att jag är såå ytlig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du kan jue testa och ta en större storlek ?! :P

Anonym sa...

känner definitivt igen jeansproblemet :(

/http://funforce.blogg.se/

Anonym sa...

jaha okej , asså jag känner igen mig, men då får du helt enkelt prova en anna modell eller verkligen suga in magen xD fast egentligen är det jue höft benen som är breda :) du e kvinnlig ;)