2009-02-02

avbrott i vardagen?

Jag är sjukt trött just nu, på allting, det är bara samma gamla vanliga rutiner hela tiden, skulle verkligen vilja ha ett avbrott. En sista minuten till kanarieöarna eller något skulle ju inte sitta helt fel :p Fast jag skulle lika gärna kunna tänka mig en långhelg uppe i fjällen.. Idag har jag varit på praktiken och frusit. Imorgon kommer sofie på besök bla bla, sen direkt efter praktiken ska ja jobba å efter det blir det skolan, så jag kommer gå hemifrån vid kvart i 8 på morronen å va hemma typ halv 10 på kvällen, jeez.. kommer nog va sjuk på onsdag.. känner att jag börjar få ont i halsen :/

fan jag e hungrig.. om inte en viss äcklig person i mitt hus var hemma kunde jag ha gjort iordning ett gott mellis å kollat på vänner.. jag kan ju iofs skicka ut mänskan . så får det bli , mår illa av hunger nu också när ja tänker på det. Korv å potatismos till lunch liksom, inte gott va!

Inga kommentarer: