2009-02-19

ja vill ha vår!

Jag längtar så obeskrivligt mycket till våren. Till den där lyckokänslan när man går ut i solskenet med ballerinaskor och en tunn jacka, när man sitter på en uteservering med en cigg å en kaffe. Alltså ja blir så jävla glad i dom stunderna! Älskar fan våren mer än sommaren.

Idag har det varit skola för hela slanten som vanligt. Jag och Linda hade min idrottslektion idag så nu är det överstökat, skönt! En sak att stryka från listan..fast egentligen ere ju inte klart för vi måste skriva utvärderingen också.. usch. Efter skolan blev det att hämta barnen, blev lite halvkaos men det ordnade sig, den där lilla är verkligen i trotsåldern :O "första puberteten" som vi lärt oss i skolan :p stämmer fan..

Sen fick mamma hämta mig där så ja kunde hinna träna med Åsa :) Det var skitkul, hon är en rolig människa, vi har hunnit umgås ganska mycket nu när axel å felicia är i belgien, efter träningen gick vi hem till hon för att kolla på tv å ja fick en semla :D

Sen blev ja riktigt trött å ja visste att ja hade plugg att göra hemma så ja pallrade mig hemåt å passade på att sno med mig skinnjackan :p tacktack. gjorde klart matteläxan å nu ska ja väl snart sätta igång med hälsoprojektet, sen har ja engelskaboken som varje kväll. Jag längtar verkligen till lovet.. även om jag inte kommer få mycket till lov pga allt plugg.. praktiken ställer fan till det asså!

Nej nu måste ja sluta skriva.. puss å godnatt

Inga kommentarer: