2009-02-17

glad å trött

Jag är så stolt över mig själv för att jag verkligen SKAFFAR mig saker att vara glad över :p Imorgon är det skola hela dagen uscha. MEN jag ska faktiskt ha klänning på mig!! dock converse till för att inte överdriva haha, då blir man lite gladre liksom- Sen ska ja till gymmet med åsa å först träna å sen simma några längder för å chilla lite :) sen på fredag ska ja faktiskt på bio med mamma å åsa :D ska bli urmysigt .

Nu har jag suttit å gjort alla praktikuppgiften i ett sträck , bara skrev skrev, en jävla massa skit , får läsa sen igen imorgon innan ja lämnar in för då är ja förhoppningsvis lite klarare i huvvet, nu känner jag mig som gröt eller något. åh imorn ska ja äta gröt till frulle för att få en bra start på dagen ;) haha töntig ja e xD men ja gillare. Jag tänkte göra hälsoprojektet ikväll också men fan ja får ju spänningshuvudvärk, det får fan bli efter gymmet imorn.. Nu ska ja göra mig iordning inför natten å sedan läsa lite i min bajsiga bok som kinda förstör mitt liv :( haha puss å godnatt

Inga kommentarer: