2009-02-23

min måndag

Igårkväll innan jag la mig ställde jag faktiskt klockan på halv 10! När jag vaknade imorse trodde jag att det var skola och det var sjukt jobbigt att gå upp, fast skulle till skärholmen så kunde bara snooza en halvtimme.. usch jag gillar inte att inte få vakna när jag vill :p
I skärholmen hittade jag efter många om och men en topp till kryssningen :) Dock tror jag att den är lite kort att ha till nylonstrumpbyxor så vi får se, det kanske blir mina svart stuprör om jag får mig på dom.. strl 26, det var tider det, haha! den är iaf lila så svart ska jag ha till och även mina pumps så¨man inte ofta får tillfälle att använda såhär på vintern.

Jag lyxade faktiskt till det och köpte ett nagelkit också för x antal hundralappar ^^ en skitbra nagelfil med tre olika sidor i olika material som gör nageln jämn och tar bort smuts å döda celler åså, sen en olja med massa extrakt å grejer från döda havet å sen en stoor tub med en underbar handkräm , hehe, men det funkar väldigt bra , ser typ ut som man har genomskinligt nagellack fast man bara har tagit den där oljan å filat lite osv :p jag var värd det.. det är även två års garanti på allting så om jag typ skulle tappa den där speciella nagelfilen i toaletten så går jag bara dit så får jag en ny :p

När vi skulle hem igen (jag å josse) så hade vi väldans otur med både tuben och bussen , missade båda preciiis. Men när ja väl kom hem så vare att åka direkt till stallet med mamma! Red Jordan igen och det gick så jäääävla bra! Alltså , åh jag blir så glad när allting flyter på å han var verkligen mjuk å följsam, det kändes som att han lydde minsta vink, så fort ja bara tryckte lite med innerskänkeln å tog lite på ytterlygel så gick han ut på spåret igen asså det går inte å beskriva hur bra det gick :D jättefin form också hela tiden å stadigt å allting, aah det var underbart härligt, i såna stunder så kommer man ihåg varför man aldrig slutar rida :p

efter det så blev det middag på MAX, riktigt gott, höhö men blev lite väl mätt å när vi satte oss i bilen lyckades ja lägga världens rap samtidigt som ja hickade. Mysigt, fast ingen är väl förvånad ;) jag kanske inte är känd för att hålla in rapar, fjärtar och liknande, haha xD

Nu är jag hemma och ska ta mig en lång skön dusch snart.. imorn blire till att ställa klockan igen så ja hinner träna innan det e dags att jobba.. usch pallar inte men måste ha lite pengar aja... puss å kram skriver kanske senare igen :p

Inga kommentarer: