2009-02-01

KUUUK

Jag är fan fly förbannad!! Jag åkte å reklamerade mina jeans idag som gick sönder när jag använt dom två gånger. Fick tillbaka pengarna å skulle köpa några andra. MEN INGA JEANS PASSAR FAN MIG! Alltså jag blir så jävla förbannad, jag har slösat bort flera timmar på ingenting. Ja behöver verkligen nya jeans å ja fattar inte hur inte några par under 1500 spänn inte kan passa?? ärligt vad fan har jag för jävla cpäckelkropp?? Nu blir de mjukisar resten av livet eller tills jag har bantat ?

Åhh, plus att det e söndag å praktik imorn, guud vad kul. skitdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

asså jeans är så jekla svårt jag vet typ inte vad dom tror människor har för kroppar ?! antingen är dom för smala runt om eller för stora inget mitt imellan xD Snacka om att kläd industrin borde ta sig en koll på människor nu för tiden ..