2009-02-18

pluuugg

Nu har jag suttit å bråkat med word och skrivit klart ledarskapsuppgiften som ska hållas imorn. Tills imorn har jag både matte och hälsoprojektet så jag tro det får bli så att jag jobbar med hälsoprojektet på håltimmen efter första lektionen å sedan får ja slänga i mig maten på lunchen å plugga matte innan svenskan. direkt efter skolan blire jobb å sen stressa hem för att hinna till träningen, fullt upp :p men jag får panik på allt plugg asså, orka allting på en gång!

Nu mååste ja läsa i min engelskabok men jag vill egentligen inte göra det på kvällen för ja blir alltid så jävla arg å ledsen på mig själv för att ja inte fattar åså kryper det i hela kroppen för att jag e så jävla frustrerad å har typ ångest å då kan jag inte sova ...


blabla fan ja skriver mycket skit å bara klagar men detta har fan inte varit en bra dag utom de två timmarna på gymmet .. jag får återkomma imorgon med en förhoppningsvis bättre inställning till livet. Ska upp vid 7, egentligen borde ja gå upp halv 7 för ja har lite att fixa inför skolan men ja kommer aldrig att komma upp..


godnatt på er! slänger in en gammal bild på mig å Carro...

Inga kommentarer: