2009-02-13

Nog finns det mål&mening i vår färd men det är vägen dit som är mödan värd

Nu har jag slutat praktiken! Fick massa teckningar och ännu fler kramar, hihi :p Så nu är det iaf skola som gäller igen fast först lite helg :p
För övrigt var det rätt kul på praktiken idag, först var det arbetslagets dag så då var det lite lekar och så. Sen vare storsamling så vissa dansade å uppträdde åsånt :p hehe , sen i slutet sa alla hejdå å sånt å sen fick ja gå hem lite tidigare =)
just nu sitter jag å försöker planera kryssning med carro. Hon ska ringa josse nu så om hon e på så blire galaxy , vi ditchade tallin för de va fler som skulle med denna båt. la la, fan vad hungrig jag är fast jag är inte sugen på något att äta.. jag hatar det e så irriterande, ja vill åka till donken :p undrar om jag ska plugga lite .. eller not fredag eftermiddag! plugget kan ta sig i arslet . om det hade varit innan sommarn nu så hade jag varit i stallet hos Baldur å typ packat hö eller nåt.. (fan vad fort tiden går!!)


Baldur å Felicia ^^


Lex å Baldur träffas å lex undrar vad baldur är för nån liten råtta :p


Ny bild, Jag å Ashfield :)

Inga kommentarer: