2009-02-16

måndag

Hej hej!
Idag har varit en bra dag :) utom en viss morgonincident som slutade bättre än väntat! I skolan var det inte så roligt men paula var sjuk så vi hade inget skapande! Så jag åkte in till södertälje och kollade i affärer (jag köpte cigg!!!) fan asså ja kan verkligen inte låta bli.. what is wrong with me?! (ross-style)

Men sen kom Julle iaf å vi åkte till stallet , ja trodde inte vi skulle rida för det stog så på schemat .. men när ja kommer dit ska vi rida!! fast det kom bara jag å 2 personer till så det va rätt nice :) red i mjukisar, gympaskor å ful lånehjälm xD haha , men fick rida en gullig liten häst som heter jordan =)

efter ridningen åkte vi hem å ja åt några bitar kycklig men mådde illa , sen efter det åkte ja å pappa till gymmet å sofia följe med också =) var där ca 1 ½ timme å nu kommer de bästa: Ja körde från salem centrum till rönninge station!! yeeey första gången ja körde på vägen :p haha fett stolt

nu är jag hemma iaf å känner mig rätt nöjd med mig själv å dagen :) nej juste nu glömde jag en grej, gick förbi kuratorns rum idag åså kom ja på att det är ju en ny kurator så jag skulle bara gå in å kolla vem det var , för jag vet inte om nån minns det men för några veckor sedan så drömde ju jag att det var helene, kuratorn från högstadiet som var den nya , å det var hon!!!!! asså helt sjukt ! :D fan vad glad ja blev :) å fett coolt också att ja drömde det åså vare hon , nej ja måste gå å prata med henne mera någon dag !

nej nu måste ja faktiskt plugga lite :p puss å kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha Helene kände igen mig xD

Anonym sa...

shit creepy :| inte vanligt med sanndrömmar inte. Såg henne gå till tåget idag (vilket är rätt ointressant) Hon va ju bra ju! Rätt snygg oxå :P