2009-02-08

I'm just a teenage dirtbag baby

Hejhopp. Jag gick upp halv 1 idag och från dess tills nu har jag legat i soffan och varit död. Har kollat på mamma mia å typ allt extramaterial :p inte för att jag e speciellt bakis men jag ORKAR INTE. Jag vill sova till det blir typ april eller nåt.
Imorn ska jag vara hemma från praktiken..

Igår då.. började med att jag skulle möta Josefine på station vid 5 i 7, klockan 7 typ gick jag hemifrån (y) haha, men sen kom vi till eva iaf och det var trevligt, vi åt middag å drack vin å pratade åså :) Sen gick vi till kalle där det var några vänner å där hade vi roligt roligt, Jobbigt när vi skulle hem dock. Klockan 2 gick vi från Kalle å en promenad som vanligtvis skulle tagit kanske en halvtimme tog 2 timmar! Men först stod vi å diskutera vilket håll vi skulle gå åt å det slutade med att jag och jalle gick väärldens omväg för att hålla kakan sällskap ,, det var typ jobbigt å jag var jätteblöt om fötterna å när vi står utanför kakans hus så sular jalle en snöboll i mitt ansikte :( då blev jag sur

men sen kom vi till station iaf å där viktor å josse , sen kommer klara å skriker i sin mobil å det gör hon typ den halvtimmen jag var där så jag vettefan, palla bo med den mannen, jag skulle sticka..

vid halv 5 sitter jag å viktor i mitt kök å äter mackor , å nu blev ja sugen på det för jag har inte ätit idag typ.. känner mig som ett jävla vrak, som kan gå ner mig så fort också :p å jag stör mig helvetiskt mycket på att min bror ALLTID ska spela på dom där jääääävla trummorna på rock band!! ÄRLIGT lägg av...

nej jag ska väl fortsätta kolla på tv å må dåligt. pussåkram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojdå, märkte inte att ni kom dit ^^