2009-02-17

tråkskola

Fan vad jag har tråkigt i skolan. Vi gör ju fan ingenting.. skulle lika gärna kunna vara hemma. Blir verkligen bara trött och seg. efter skolan stannade jag kvar å planerade min å lindas gympalektion. då blev ja pigg.. inte av att sitta å göra typ ingenting? :p

Efter skolan var jag hemma typ en halvtimme innan ja gick å hämta barnen å fick lite cash :) ska jobba igen på torsdag, bra att ha lite pengar till kryssningen. Synd att vi inte hinner få studiebidraget fast kanske bra också för då hade jag väl bränt allting , hehe.

vid 8 ska jag ner till åsa för hon ska med på yogan , innan det kanske ja ska tvinga pappa att ja får köra lite, fast han är sjuk :p hehe men jag vill verkligen komma igång nu! ´känns så onödigt att köra en gång, vänta två veckor osv ja glömmer ju allt. btw så e ja awesome på att hitta dragläget xD haha mobbat. JAG VILL HA KÖRKORT NU, varför ska man lära sig ja vill bara kunna..., nej nej, när ja kommer hem från yoga ska ja plugga helt natten :( har 2 stora arbeten, ett ska va klart före 24 ida å ett imorn.. bajskorv.

nej men ja e glad ändå, POSITIIIIV!

Inga kommentarer: