2009-02-18

son of a bitch

Jag försökte verkligen ta den här dagen med en bra och positiv inställning men det gick sådär. På engelskan var jag nära att börja gråta flera gånger för att hela den här uppgiften känns alldeles FÖR stor och svår. Och jag skäms så jävla mycket för att säga det också eftersom alla andra inte verkar ha något större problem med det.. fast dom flesta satsar ju iofs inte på mvg men iaf, känns så jävla hopplöst och varje gång vi har engelska så förstör det min dag!!

Slutade vid 3 eller vad klockan nu kan ha varit å vid halv 5 åkte jag med Åsa till gymmet, först gymma vi en timme å sen halvtimme simning skönt skönt. Nu måste jag tydligen fixa musik till gympalektionen också vilket jag inte hade räknat med så ja.. FAN alltså jag måste skriva mitt jävla häsloprojekt också, skitskitskit, vill bara lägga mig ner å gråta men när man har arbeten att göra så får man fan skjuta upp det tills det är gjort! är så jävla irriterad...

Inga kommentarer: