2009-02-12

giving up on me

Alltså .. är det någon som tycker att jag är duktig som trappat ner fett mkt på rökningen? För ingen verkar tycka det e nåt speciellt å ba: men du har ju inte ens slutat helt! ... själv är jag skitstolt å det gör mig lite ledsen när ingen uppmuntrar mig att fortsätta trappa ner ännu mer :p

Hursomhelst xD Idag har jag varit på praktiken..inget speciellt slutade klockan 4, men det gick rätt fort för jag var ute å lekte typ 1-2 timmar mitt på dagen och sen intervjuade jag min handledare :) Imorgon är det sista dagen jag e där , det känns lite tråkigt på ett sätt (I know helt chockade!) men också skönt såklart.. men jag har iaf köpt två såna där hjärtburkar med gelehjärtan i, en till min handledare å en som ja kommer ställa i personalrummet bara :) hoppas dom blir glada, hihi :p

När jag kom hem hann jag inte göra så mkt mer än att sätta på datan innan mamma å pappa ska åka till systemet, Kom på att jag måste till bibblan så ja hängde med . Nu har jag lånad stolthet å fördom på svenska istället , jag skiter i det GÅR inte på engelska :'( good bye mvg...

anw, dom köpte jääävligt mkt sprit å grejer, det sved i deras plånbok å min själ eftersom ja inte kommer få en droppe om ja inte går på festen.. pallar inte festa med massa cykelnördar å dess familjer :p jag e ju iaf själv hemma lördag kväll (eller snarare från typ 17) om någon vill komma hit :D

jag undrar om man får någon middag ida eller om man ska fixa sig något själv.. pappa tycker att vi äter för mkt i vår familj, ärligt frukost, lunch, mellis middag? det e väl inte mkt ..så länge vi inte är överviktiga så.

nej, nu ska jag försöka förstå mig på det här nedladdningsprogrammet.. pusspuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tkr de e duktigt att du trappar ner, de går ju inte oftast att sluta tvärt liksom

Anonym sa...

med rökning