2009-02-02

stämmer det på mig?

Väduren är en god ledare som sätter vänlighet och rättvisa i centrum. Du är utåtriktad, glad och energirik och äger en stor portion humor. Mot dina nära och kära är du ömsint, mjuk och förlåtande vilket gör dig till en älskvärd person. Väduren är innerst inne mycket stolt över vem han eller hon är och vad den åstadkommer, men du skryter inte utan visar en ödmjukhet som gör dig väldigt omtyckt. Du ger ett glatt, tryggt och bestämt intryck.

Väduren är ibland självisk och dominerande och alltför pådrivande - du kör på i ditt eget tempo. Du blir kanske också lite för frispråkig ibland. Du har lätt för att bli sårad när du inte får igenom dina åsikter och idéer, eller då de möter motstånd. Ditt heta temperament känner många till. Väduren har gärna många projekt i rullning, men det är kanske alltför få som blir ordentligt slutförda.

Du vill gärna känna att du har rätt oavsett vad andra kanske tycker. Du strävar efter mycket glädje och aktivitet och vet att du "är" någon. Men mitt i all aktivitet behöver du också komma ifrån ibland, att i lugn och ro få vara ensam med dina tankar.
Kan det stämma? :p jag tror dock att vilket stjärntecken jag än läser om så kommer det nog det mesta stämma xD

1 kommentar:

Anonym sa...

ja för de där stämmde inte på mig (och jag är ju oxo väDuR) :)