2009-02-27

fyfaen


Jag mår fortfarande illa! Ska du kalasa ikväll, axel fyller år. Just nu känns det som att jag kommer kräkas om jag äter minsta lilla grej.. Det går lite i vågor :p Jag förstår inte, det var ändå typ 1 ½ dygn sen jag slutade spy så det borde verkligen ha gått över.. kanske kommer en till omgång snart xD haha äh inte kul, äckligt.
Idag har jag iaf varit nere hos Åsa å spelat nintendo wii som Axel fick i present, sjukt kul ju! Men man lär ju tröttna rätt snabbt. Dock ska vi köpa wii fit snart å snowboardspel , yeaaah! Sen spelade vi lite singstar disney men vafan? Det var ju bara låtar från typ hannah montana, camp rock å high school musical. Helt cp? Innebörden av disney verkar ha förändrats.. synd jag hade väntat mig typ lejonkungen å sån musik!
Nu ska ja slå in ett paket till axel å hjälpa mamma stoppa in mat i kylen för hon har handlat xD kul info va.. pusshej

Inga kommentarer: