2009-02-27

Snefylla...

Yes, igår kom jag hem från kryssning, helt döööd :p Var hemma vid halv 8 tror jag åså finns det ingen lagad mat hemma vilket jag verkligen behövde. men mamma skussade ner mig till felino så jag kunde köpa en sallad att äta framför tv:n. tog en american sallad med räkor, annanas, majs, skinka, ost å lite sallad åså :p plus vitlöksdressning, yum! det var sjukt gott fast nu när ja tänker på det mår ja lite illa :s jag e typ fortfarande lite bakis eller något.,.

ivf, på kryssningen fick ja lite snefylla å missade halva partyt, haha. Fast ja hade kul fram till nån gång 1-2 , sen har jag lite minnesluckor men ja kommer ihåg att ja å josse gick in till en hytt där de satt två killar för dom hade öppen dörr å dom va trevliga å josse fick låna en kängrudräkt som hon gick runt i resten av partyt men i samma veva tappa hon bort sina skor som kom tillrätta på morgonen efter :D vi gick runt å ca en gång i halvtimmen gick ja in på nån äcklig toalett å spydde, sedan kommer ja ihåg att ja såg helt suddigt å allt åkte fram å tillbaka å medan ja gick till hytten så föll ja liksom mot en vägg å sen mot den andra osv så ja tog mig fram på de sättet :p

usch har aldrig mått så dåligt , sen kom några kanske carro å då va ja tvungen att gå upp å öppna å sen gå in på toan å spy igen de var verkligen skönt när ja äntligen somnade!! Fast sen på morronen efter att vi hade ätit frukost gick vi å la oss igen å då snurra de som fan å ja va fortfarande illamående.. typ när ja vaknade vid 8-tiden så var fortfarande helt packad, haha :p

nejfyfan det kommer ta ett par veckor innan jag dricker igen alltså, fyfan. och bara vetskapen om att man var på en båt gjorde inte att man blev mindre snurrig, nu ska ja nog fixa mig så ja piggnar till lite :p pusshejs

Inga kommentarer: