2009-02-14

god morgon

Sitter här vid datorn med huvudvärk av någon anledning. Det kanske är romen som spökar fortfarande, haha :p Jalle skrev till mig på msn om jag hade cigg å ja ba: aa kom upp, eller vänta lite bara .. men han ba :okey sweet så logga han ut xD så jag vet inte om jag får besök snart eller om han ångrade sig.. han å kakan ringde mig 3 gånger vid 4 i natt. Så har dom lämnat ett meddelande som var rätt kul att lyssna :p lät typ såhär: shit, ja tror ja ringde tove, åh hon e där!!! tove? hallå?......... hallåå? .. jag tror hon försvann.. men shit komigen vi bangar tove !
det sista var jalle som sa å resten var kakan xD kommer inte ihåg hela meddelandet men ja ja xD

Nu ´ska jag gå å se om jag kan hitta ett par strumpor , btw så tog ja ur diskmaskinen idag å städade undan i köket å allting utan att någon bad mig :D ah jag är verkligen dröm-dottern!

Inga kommentarer: