2009-02-22

wow

Inatt låg jag och sträckläste en bok vi ska läsa i svenskan som nu är utläst. Igår när jag läste den insåg jag att det var första gången någonsin jag grät till en bok! Jag grät varken till 'bakom stängda dörrar' eller 'pojken som kallades det' men den här ungdomsboken som egentligen bara handlar om en cancersjuk flicka.. jag vet inte jag borde inte sätta 'bara' men jag menar att jag har ju läst många böcker och hört om många unga människor med cancer. Jag antar att det är författaren som gjort ett bra jobb, blev fan berörd å fick mig en tankeställare :)

Idag steg jag upp vid 12-halv 1 och gjorde mig en massa oboy med grädde till frukost. Orkade inte äta något fast, mår så illa på morgonen nu för tiden (men grädde går bra! haha) kollade på lite tv med mamma, vi e ju ensamma hemma nu när resten är i fjällen, skönt! Men nu ska jag gå ner till åsa så ja kan få skuss till station för det e sånt jävla snöoväder!! blir helt galen jag vill ju ha vååår :(

men ska iaf bli kul å träffa mickis å jocke! miss ya! så jävla rolit =) men men, time to go, ha en bra dag! pusspuss

Inga kommentarer: