2009-02-04

orka

Igår var det praktik, och jag orkade inte komma klockan 8 så blev en timme sen, sofie kom för att ha samtal med mig och min handledare å¨jag fick mkt beröm! hade jag verkligen inte väntat mig :p hon sa att jag var jättebra å¨att ha koll på barnen och säga åt dom när dom gör fel och så, att jag har bra förhållningssätt å är enm bra förebild, å fick massa beröm för att jag är väldigt bra ¨på att sätta gränser nä'r barnen ska klänga åså :p Yeah, well, it came as a shock to me too!

Sedan direkt efter praktiken gick jag hem för att stoppa i mig mat som man inte spyr av och sen jobba direkt! E var jättegrinig och arg för att vi skulle åka bil hem å jag blev riktigt irriterad då .. fick sen reda på att dom hade pratat hemma om att hon ville visa för mig att hon kunde gå hem hela vägen själv så det va därför.. då fick ja lite dåligt samvete :p men hon kunde ju fan sagt nåt!

Sen fick e komma hemma lite tidigare till sina barn för ja va tvungen att gå till skolan.. vara med på öppet hus, jag ägde såklart :p jag tycker om min skola men jag överdriver litegrann när de kommer nior å föräldrar. Dock verkar inte lärarna märka det ^^ kom hem vid 9 å var helt dödstrött, ändå somnade jag inte förrän vid 12..

imorse var klockan ställd på 06.10 , var ett helvete att gå upp! Och på praktiken var jag riktigt trött hela tiden. men all personal var lite halvrisig faktiskt. snart kommer förkylningen! yippiee.. jag var iaf väldigt frusen så idag hade jag min stora tunga stickade tröja som jag köpte i helgen, riktigt mysig är den! Har druckit liter med kaffe idag känns det som för att hålla mig vaken. Jag seer till och med trött ut å det brukar jag faktiskt inte göra, mina ögon är unga å pigga :p haha -..

iaf , sen efter praktiken vare samma som igår, hem å käka å sentill dagis å hämta barnen, jobba till 6 å nu e ja hemma, har precis bytt om för att åka å träna! Jag är hemma vid 8 och då blire duscha, sen slappa, äta å kolla på tv resten av kvällen!

Nu ropar mamma, så dags att åka till träningen! pusshejs

Inga kommentarer: