2009-02-21

thank you for the music

Idag har jag spelat lite abba singstar, grr. Jag äger asså :D Nu ska jag snart gå å leka med eva medan vi väntar på att carro å kalle ska bli klara med allting :p

Jag vet inte vad jag ska skriva.. längtar till kryssningen, var fett längesen ja festa loss haha ehum., nu ska eva ^GÅ hit också så kommer ha tråkigt i typ en halvtimme eller något.. JAG ÄR FLUMMMMMMMM marabou

hihi sen ska vi till macelidodo å ja ska äta glass med kola sås , eller kanske tar den där lion deluxe för ja tror fan inte ja har provat den å det e ju lite skam över det. Det har vart mkt bråk idag men nu känns det som bättre stämning igen, skönt :D jag tar åt mig äran, jag är fan inte bra på att reda ut bråk dåra men efteråt när stämningen är lite tryckt så räcker det med att ja kommer in å ser glad ut å så liksom släppere , aaah härlans . tur att ja finns :p

nej nej , ja e så glad för imorn ska ja träffa två vänner som ja tycker om så mkt å på måndag ska ja shoppa lite å sen rida å sen ska ja äta på max med mamma :) hon blir allti så snäll när folk är bortresta här :p hihi.

lyssnar på zombie med the cranberries den e så jääävla bra! men nu ska ja leka me julljull tills eva ekorre kommer å håller mig sälle! Puss å kram

JAG TÄNKER PÅ DIG! <3

Inga kommentarer: