2009-02-09

fan

Okej, sen jag blev lurad att se two girls and a cup i lördags så kan jag typ inte gå på toa :( det är ingen hemlighet att jag skiter så kan lika gärna vara rak :p jag höll på å kräkas när ja gjorde nummer 2 idag :'( på riktigt alltså, bilden bara ploppa upp i mitt huvud , tänk om ja alltid kommer ha såhär nu?? INTE KUL VA!
fanfanfan , det e mest vidriga sjukaste äckligaste stördaste jag nånsin har sett :(

btw , kanske blir kryssning på sportlovet :) lollo frågade å eftersom ja e så trött på grå vardag så pallar ja inte ens fundera på saken. ja gör ALLT för att få kul saker att hända i vardagen å pengar kan man alltid skaffa nya , dom är ju till för att spenderas aight? hoppas de blir av ! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

sså jag var oxå på väg att spy flera ggr för bilderna kom upp i mitt huvud , så jäääävla äcklad !!

Anonym sa...

om det är nåt som är värre än goatse så är det ju 2girls1cup