2009-02-11

träning

Det var kul att träna, dock pressade jag mig själv så hårt att jag blev riktigt yr, såg typ suddigt å kände mig helt svag xD men ska man träna så ska man. Jag var tvungen att ta igen alla dagar jag missat pga förkylning. Var hemma två dagar å tog det heeelt lugnt. Och tro det eller ej DET FUNKAR! förut struntade ja alltid i förkylningar å fortsatte att gå i skolan osv som vanligt. Då tog de typ 2-3 veckor för det att gå över. Men nu , 3 dar å vips! är bara lite snorig nu ..

Jag längtar verkligen tills måndag när jag kommer till skolan.. jag vet det är lite sjukt men jag har faktiskt bra anledningar som jag inte kommer gå in på. Jag tror dock att jag kommer svämma över och bryta ihop nästa vecka... så kan det gå.

Nu ska jag kolla om man kan få duscha nån jävla gång. Ska lägga nya lakan i sängen också och vara i säng senast halv 11! Härligt, hoppas jag kan somna. Igår kolla jag på tv till klockan 1 å sen somnade jag kanske vid 2.. usch gillar inte sånt, men nu e ja så jävla slut .. puss & godnatt!

Inga kommentarer: