2009-02-15

söndagsångest

Hejhoppgummisnopp! kul...
Fan vad jag hatar såna här dagar..går upp 3 på eftermiddagen, sitter å glor på tv å käkar vitt bröd, gör inte ett skit och mår bara dåligt. Som tur är så messade Lollo förut å ville ta en promenad, så jag reste mitt feta arsle ur soffan för ett tag, nu har jag istället bosatt mig här framför datorn. Imorn ska jag träna!

Jag kommer aldrig kunna somna ikväll av flera olika anledningar men framför allt min sovmorgon jag tog imorse.. fittaaaa , skulle kunna rota fram lite sömntabletter iofs men då kommer jag väl inte komma upp istället.

Jag måste skriva 3 saker till på min lista med saker jag är bra på eller saker som är bra med mig. Kommer fan inte på .. å detta är inte för att jag är negativ, det är för att jag redan har 22 grejer på listan så ja kommer inte på fler :p hm skriver en liten veckoplanering

måndag: skola , sen stallet och/eller träning
tisdag: skola, jobba, yoga
onsdag: vet inte.. cp onsdagsschema, träning på kvällen
torsdag: jobba efter skolan, träna, lämna in hälsoprojektet!!
fredag: nu börjar sportloveeeet! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet att jag tränat för ofta och det är ju liksom inte bra, men jag får sömnproblem om jag inte tränar jag typ ligger vaken.

sega söndagar snurrar långsamt, det känner man igen, men värst är det om man dessutom är bakis :/ :)