2009-02-28

hej hej goddag goddag

Idag är det lördag, imorn är det söndag och sen är det skola :(
Idag vaknade jag vid 12 av att jag var sjukt hungrig. jag drömde att jag var ute på någon sorts bilutflykt med lollo å carro å nån mer å vi gick i samma klass då. Sen satt vi å fikade fast jag hade inte köpt något ännu, sen kom några från IV och skulle sitta vid vårt bort å vi ba: tror ni att ni får plats här eller? Ni på IV är så jävla korkade, ni ser väl själva att ni inte får plats xD
Sen ställde jag mig i kö för att köpa nåt å fika å ja va så jäävla hungrig, ja hade bestämt att ja skulle köpa en hamburgare, en kanelbulle å sen ett bakverk som bara finns i mina drömmar som verkade jäävligt god , sen när det va min tur skulle han i kassan fixa en grej å precis innan ja skulle beställa så vaknade jag :'( usch å då kunde ja inte ligga kvar i sängne va tvungen att gå upp å äta xD
anw. igår var jag hos eva å de va trevligt. Vi pratade mest , eller bara. Det var roligt :p innan dess var jag hos åsa å firade axel , hihi , spelade massa wii å idag har ja sjukt ont i armen från allt tennisspelande :s

Spela wii å dricka bärs ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha att spela wii är bättre än man tror, du ska känna efter boxningen! helt galet..

jag skäms inte när jag säger: jag får träningsverk av att spela ett tv spel! :D HAHA

love to you babe!

Anonym sa...

hahaha dom dä jävla IV:arna asså xD kul dröm! Jag ska skriva om min cp dröm i bloggen ba för det.

Det va skit roligt igår! :D